Betalings- og leveringsbetingelser ved online betaling, gældende fra 01.01.2017
Schæferhundeklubben for Danmark
Bredbjergvej 44
5230 Odense M
Telefon +45 52 77 14 67
E-mail kontakt@schaeferhund.nu
CVR-nummer 30813316
Priser
Tjenesteydelser som medlemsskab, hvalpeliste, dommerkritikker er ikke belagt med moms. Der tages forbehold for eventuelle prisændringer, som er uden for vor indflydelse (prisstigninger, nye pris- og afgiftlove, porto-/transportstigninger, omkostningsstigninger ect.), samt mod trykfejl.
Betalingsmuligheder
Der kan betales med følgende kort:
Med kreditkort, herunder Dankort, VISA, Visa/Dankort, VISA Electron, Mastercard og MobilePay.
Hvis du betaler med Dankort eller Visa/Dankort, skal du blot indtaste dit kortnummer, udløbsdato og checkcifre ved bestillingen af varen. Beløbet på din bestilling af varer trækkes ikke fra din konto, før varen er afsendt fra vores lager. Bestilling af en serviceydelse (medlemsskab og registrering af hvalpekuld) trækkes fra din konto omgående. Alle oplysninger om kortnummer og udløbsdato beskyttes, hvilke betyder at informationen krypteres mellem din Internet browser (kortindehaveren) og en Internet server (dibs.dk).
Vi modtager ikke kortnummer, kontrolcifre eller udløbsdato, det er kun PBS, - og vi kan derfor ikke senere gøre brug af dette for at trække yderligere et beløb på din konto, ved en evt. ny bestilling.
Kvittering
Kvitteringen er det sidste trin i indkøbsprocessen, og vi anbefaler, at du udskriver den umiddelbart efter købet. Kvittering fremsendes som e-mail.
Fortrydelsesret
Der er 14 dages fortrydelsesret.
Returnering og ombytning af varer
Fortryder du et køb, kan du indenfor 14 dage efter modtagelsen returnere varen. Fragtudgifter i forbindelse med returnering refunderes ikke. Ved returnering af en vare skal denne være ubrugt og i original emballage. Det er dog ikke et krav at emballagen er ubrudt. Vedlæg venligst en kopi din kvittering.
Reklamation
Hvis en vare er defekt, transportskadet eller hvis vi har leveret en forkert vare, skal du hurtigst muligt kontakte virksomheden og melde fejlen. Er varen gået i stykker under transporten skal du desuden straks ved modtagelsen, rette henvendelse til den for leverancen ansvarlige (fx Post Danmark)
Leveringsbetingelser
Leveringstiden er normalt 1-5 hverdage fra bestillingen er afsendt/ betaling er modtaget.
Kontingent - Automatisk kortbetaling
Schæferhundeklubben for Danmark tilbyder muligheden for at tilmelde sig automatisk kortbetaling.
Der kan benyttes følgende kort ved tilmelding til automatisk kortbetaling:
VISA, Dankort, Visa/Dankort, VISA Electron, Mastercard.
Handlen foregår som beskrevet i nærværende betingelser, dog trækkes det fakturerede beløb automatisk, og uden indtastning af kortoplysninger på ny for hvert køb.
Beløbet der trækkes er afhængig af den valgte medlemstype ved tilmelding. Beløbet trækkes automatisk 1 gang årligt første gang 1 år efter tilmelding til automatisk kortbetaling.
Ændring af kortoplysninger til automatisk kortbetaling
Medlemmet kan til enhver tid ændre sine betalingsoplysninger under "Medlemskab" og "Automatisk kortbetaling".
Her kan et betalingskort fjernes fra automatisk betaling, så der er mulighed for at tilføje et nyt ved næste køb.
Ophør og opsigelse af automatisk kortbetaling
Medlemmet er til enhver tid berettiget til at opsige aftalen om automatisk betaling. Dette gøres direkte under punktet "medlemskab" og "Automatisk kortbetaling". Derefter kan der klikkes "Fjern kort". Manglende betaling betragtes ikke som opsigelse af medlemskab.
Kvittering
Når et medlem tilmelder sig automatisk kortbetaling ifm. kontingentbetaling sendes en kvittering på e-mail til medlemmet. Ved fremtidige automatiske kortbetalinger fremsendes en kvittering på e-mail til medlemmet.
Kortoplysninger
Schæferhundeklubben for Danmark gemmer ikke oplysninger om medlemmets kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre.
Medlemmets forpligtelser
Har du ændringer til dit medlemskab, herunder adresseændringer, ændring af medlemstype, kan disse ændres under "Medlemskab" - "Personlige indstillinger"
Vi gør opmærksom på, at du selv har pligt til at melde adresseændring ved flytning - vi får ikke automatisk besked herom. Skulle du i forbindelse med manglende adresseændring ikke modtage medlemsbladet bliver denne ved henvendelse eftersendt med ekstra portoopkrævning.